eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy MATKA nazwanego "skurwysynem" ma duże szansę wygrać proces o zniesławienie? :-) › Re: Czy MATKA nazwanego "skurwysynem" ma duże szansę wygrać proces o zniesławienie? :-)
  • Data: 2017-07-19 08:42:33
    Temat: Re: Czy MATKA nazwanego "skurwysynem" ma duże szansę wygrać proces o zniesławienie? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > O to że zarówno skurwysyn jak i debil w powszechnie używanym
    > kontekście niekoniecznie, a właściwie prawie nigdy odpowiadają swoim
    > słownikowym definicjom.
    >
    > Shrek

    Człowiek o kulturze "nie poniżej przeciętnej" nie jest świadomy
    _wszystkich_ znaczeń słowa skurwysyn? Mnie mało obchodzi co
    Michnik (Adam) chciał powiedzieć. Jak się sam pcha na afisz
    to powinien wiedzieć co powiedział. Jego "poziom" wymaga rozliczania
    według standardów odpowiednich dla "żula spod budki z piwem"?
    Gratuluje Gazecie Wyborczej dna jej nad-redaktora.

    --
    A. Filip