eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? › Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
  • Data: 2019-02-17 12:34:35
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Feb 2019 14:05:22 +0100, ń napisał(a):
    > Pamiętam, że w 1976 zły rząd chciał podnieść cenę na dobry [m.in. do pędzenia
    bimbru] cukier.

    Raczej malo kto pedzil.
    Z bimbrownikami wladza zreszta walczyla.

    > W zamian za co dobrzy wg Wolnej Europy robotnicy Ursusa przyspawali
    > zły pociąg z Paryża do socjalistycznych torów.
    > Ciekawe, czy za swoje spawali i poza godzinami pracy...

    Z tym spawanie to ponoc legenda.

    A robotnicy chcieli kartek na cukier ... hm, a moze mi sie pomylilo,
    bo kartki wladza wprowadzila wczesniej, chcieli kartek na mieso, bo te
    na cukier sie sprawdzily ...

    > Na studiach wszystkie chłopskie dzieci miały stypendia (socjalne), nawet te którym
    tatuś kupił mieszkanko blisko uczelni - no bo
    > skoro naczelnik gminy za flaszkę wszystko mógł zaświadczyć...

    Malorolny byl - tylko 2 hektary. Pod szklem :-)

    Ale to raczej jakis pojedynczy przypadek - rolnicy duzo pieniedzy nie
    mieli, a kupic mieszkanie ... rzadkosc wielka, bo i mieszkan nie bylo.

    J.