eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-15 13:50:08
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-15 o 13:40, Liwiusz pisze:

    > Austriak już dawno powinien siedzieć za fałszowanie faktur

    Czym innym jest wystawienie pustej faktury ("sprzedam koszty"), a czym
    innym jest wystawienie faktury za rzeczywiście wykonane usługi.

    Ja rozumiem, że wam jest na rękę mieszanie tych pojęć, bo przeciętny lud
    pisowski nie ogarnia różnicy, ale chyba zapomniałeś, że nie dyskutujesz
    z wyznawcą.

    > i niepłacenie
    > VATu.

    A co ma piernik do wiatraka?
    Po pierwsze, niezapłacenie vatu nie powoduje, że faktura jest fałszywa.
    Po drugie, niezapłacenie vatu nie powoduje, że należność za fakturę znika.

    > A ten twój papier to jest tyle wart

    Jaki mój papier? O czym ty piszesz?

    >, ile słowo GW, czyli nic.

    Umknęło ci, że dokumenty są w prokuraturze?
    Umknęło ci, że nagrania nie były robione przez GW?

    Pozdrawiam
    Piotr