  • Data: 2003-02-10 17:07:01
    Temat: Re: ^^^^^^^^^ Czy Bank mial prawo?
    Od: h...@2...pl szukaj wiadomości tego autora

    W art. 80 & 1 ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniuegzekucyjnym w
    administracji jest napisane:

    "W celu dokonania egzekucji z wierzytelności z rachunku
    bankowego organ egzekucyjny: bla bla"

    Wszystko jasne, US moze zajac pieniadze z konta i jest to wyjasnione jak to
    powinien zrobis, ale...

    czy to dokonanie egzekucji (ktore jest ostatecznoscia) nie powinno byc
    poprzedzone jakims proceduralnym postepowaniem (komorniczym), powiadomieniem
    mnie o takim postepowaniu lub czyms w tym rodzaju ?

    Czy US nie poszedl na "duze skroty" siegajac tak po prostu do mojego konta?
    Skoro zabrali 80 zl wiecej niz mandat ktory dostalem to rozumie ze to sa koszty
    tego postepowania, wiec skoro za to postepowanie place to chcialbym chociaz
    dostac pismo uprzedzajace mnie o takim postepowaniu. A jezeli poprostu
    zabieraja kase z konta i nie maja obowiazku informowania to za co ja place te
    80 zl??

    pozdrawiam

    Bartek