  • Data: 2012-04-18 13:36:34
    Temat: Re: Członkostwo we wspólnocie mieszkaniowej
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-18 13:16, .B:artek. pisze:
    > Automatycznie.
    Dzięki. Czy podobnie jest w przypadku spółdzielni mieszkaniowych, czy
    też tu już trzeba zostawać członkiem spółdzielni, płacić jakieś wpisowe
    itp? Chodzi mi o przekazanie mieszkania własnościowego. Innymi słowy,
    czy będąc właścicielem takiego mieszkania trzeba być jednocześnie
    członkiem spółdzielni?

    Maciek