eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzegos tutaj nie rozumiem . Uslugi hostingowe a prawo telekomunikacyjne ...... › Re: Czegos tutaj nie rozumiem . Uslugi hostingowe a prawo telekomunikacyjne ......
    From: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czegos tutaj nie rozumiem . Uslugi hostingowe a prawo telekomunikacyjne
    Date: Thu, 15 Sep 2005 14:01:26 +0200

    Użytkownik "Scottos" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    news:4328ff2b$0$6509$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Masz zapisane kary za zerwanie umowy?

    ---- Nie ma zadnych kar za zerwanie umowy , poniewaz w regulaminie nie ma
    ZADNEGO zapisu ze mozesz zerwac taka umowe ktora sie sama zrobila .

    Czekam juz 4 raz az jakis kierownik sie ze mna skontaktuje , wlasnie kolega
    z kancelarii robi pisemko do UOKiK . Jezeli chca sie dla smiechu powozic to
    zafunduje im zabawe .

    W rozmowie uslyszalem ze dzialaja na podstawie prawa telekomunikacyjnego ,
    zapytalem o paragraf . A koles mi na to (..) czy pan mysli ze jestem
    prawnikiem i znam te wszystkie cyferki :))

    > lażdą umowę można rozwiązać - nawet na czas określony.
    > co do zmiany regulaminu - sprawdź czy nie ma drobnego druku na np fakturze
    > typu:
    > "dnia ... wchodz nowy regulamin ostępny pod adresem www .... jeśli w ciągu
    > ... dni nie zgłosisz uwag uważamy że go zaakceptowałeś"

    --- Na fakturze nie ma takiej informacji , jest tylko zapis " ze firma nie
    rozlicza podatku VAT metoda kasowa ."

    > I jeszcze jedno: jeśli firma nie zrobiła inwestycji to nie ma IMO podstaw
    > aby była umowa na czas określony - ale ten temat jest łatwy do obejścia,
    bo

    ---- Ja mam w tej firmie tylko i wylacznie uslugi hostingowe , baza danych
    oraz przestrzen . Nie sa to uslugi dostepowe .

    Jacek