    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czarna Gdynia
    Date: Mon, 30 Aug 2021 09:44:47 +0200

    IMHO zapisują się (stacje logowania) bez próby rozmów. Włączenie trybu samolotowego
    przerywa logowania do stacji bazowych.
    Wokół ostatniej stacji można przejrzeć szczegółowo dostępny monitoring, przyprowadzić
    psa (bez munduru), badać termowizją.
    Naszych to chyba przerasta.

    Faktycznie przypomniałeś mi o "pokojach eksterytorialnych" przez które idą wszystkie
    łącza wystarczające do podsłuchu (na ale czy
    lecą tam dane logowań?), ale przecież nie będą tego używać do zaginionych ludzi, za
    to kochanka posła opozycji to insza bajka.

    -----
    > nie ma takich danych - nie zapisuja sie, jesli nie bylo choc proby rozmowy.
    > Maja u operatorow "kancelarie tajne", ale co tam robia i co moga zrobic ... tez
    tajne?