  • 1. Data: 2003-02-24 18:22:09
    Temat: Ćwiczenia rezerwy
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Kolega dostał ostatnio z WKU wezwanie do stawienia się na ćwiczenia rezerwy
    na cały ;-( Niestety pracuje w poważnej, dużej firmie na troszkę
    specyficznym stanowisku co oznacza, że jest niezastąpiony. Otrzymał pismo
    dla WKU od dyrektora firmy z prośbą o zwolnienie z tych ćwiczeń. Niestety
    dla WKU to tylko nic nie znaczący papierek i nie odroczą go, a do tego osoba
    przyjmująca to zaproponowała, że za kilka setek załatwi zwolnienie
    definitywnie.
    Co teraz można zrobić jeszcze? Oproćz wręczenia kasy !

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 2. Data: 2003-02-24 18:45:03
    Temat: Odp: Ćwiczenia rezerwy
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Gregory - Poznaniak <g...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3dnsg$s5e$...@t...icpnet.pl...
> [...]
    > definitywnie.
    > Co teraz można zrobić jeszcze? Oproćz wręczenia kasy !

    Daj te kilka setek chytrusie i masz problem z głowy.

  • 3. Data: 2003-02-24 18:46:30
    Temat: Re: Ćwiczenia rezerwy
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > definitywnie.
    > Co teraz można zrobić jeszcze? Oproćz wręczenia kasy !

    Najpierw pisemko do WKU z prośbą o odroczenie.
    Poczekać na odpowiedź.
    W terminie 14 dni odwołanie od decyzji WKU do sztabu wojewódzkiego,
    potem można jeszcze minister obrony narodowej, rzecznik praw obywatelskich.
    W moim przypadku dali sobie spokój na etapie sztabu generalnego wojska
    polskiego.

  • 4. Data: 2003-02-24 19:26:08
    Temat: Re: A tegoroczoni absolwenci?
    Od: "rafcio" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    obywatelskich.
    > W moim przypadku dali sobie spokój na etapie sztabu generalnego wojska
    A czy ktos wie co z tegorocznymi absolwentami uczelni wyższych? Pracuję,
    kończę
    studia i nie w smak mi wbijać się w mundur (jest to wręcz niemożliwe,
    utrzymuję
    żonę, mam własną firmę i w d..ie to wojsko)..

    pozdrawiam
    R.

  • 5. Data: 2003-02-24 19:37:53
    Od: "misio" <d...@w...pl>

> [...]
    do tego osoba
    >przyjmująca to zaproponowała, że za kilka setek załatwi

    co to plaga jakas?

    slyszalem o Wroclawiu, ze tam scigaja, skad jest kumpel? na jak
    dlugo go biora?

    przy okazji - czy wszystkich biora na cwiczenia, czy sa jakies
    warunki, kiedy nie mozna brac? wydaje mi sie, ze kiedys cos
    takiego bylo

    czy np. biora tez z kategoria B, D albo nawet E?

  • 6. Data: 2003-02-24 20:49:57
    Od: "kate" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > utrzymuję
    > żonę, mam własną firmę i w d..ie to wojsko)..

    z tego co wiem, wiekszosc (jezeli nie wszyscy) tegoroczni absolwenci
    trafiaja od razu do rezerwy. kilku moich kolegow z roznych regionow Polski
    tak wlasnie zrobilo i unikneli w sposob legalny sluzby wojskowej.
    pozdrawiam
    Kasia

  • 7. Data: 2003-02-24 21:22:53
    Od: "ac3" <a...@p...onet.pl>

    kiedy dostalem papier od WKU poprostu ich olalem nastepnie po 2 miesiacach
    dostalem wezwanie do kolegium w sprawie niewstawienia sie na cwiczenia...
    na kolegiu przedstawilem sprawe ze nie moge sie wstawic na cwiczenia bo mam
    prace na ktorej mi zalezy a ze prowadze firme to moich strat nie wyrowna
    zold....
    dostalem grzywna 50 zl i po sprawie ..
    od kilku lat nic do mnie nie przychodzi i mam spokoj

  • 8. Data: 2003-02-25 00:37:14
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "misio" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > co to plaga jakas?

    Nie plaga - wojna idzie, trza umierać za ropę, no nie?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-02-26 09:04:33
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Daj te kilka setek chytrusie i masz problem z głowy.

    _b_ubu, nie zabieraj głosu jeśli Twoje zdanie nie wnosi nic do dyskucji a
    tylko masz zamiar obrażać ludzi!
    Napisałem: [..._K_o_l_e_g_a_ dostał ostatnio z WKU wezwanie...]
    Ja mam spokój do czasu jak wybuchnie wojna, czyli kat.D

    --

    A to Kreska: www.galeria.animal.pl/pokaz.php?id=4187

  • 10. Data: 2003-02-26 20:44:42
    Od: "misio" <d...@w...pl>

> [...]
    >Napisałem: [..._K_o_l_e_g_a_ dostał ostatnio z WKU wezwanie...]
    >Ja mam spokój do czasu jak wybuchnie wojna, czyli kat.D

    czy jesli ktos ma D to go nie biora/nie moga wziasc na cwiczenia
    w czasie pokoju?