eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCross-post. Wezwanie do Straży Miejskiej i odmowa załatwienia sprawy › Re: Cross-post. Wezwanie do Straży Miejskiej i odmowa załatwienia sprawy
  • Data: 2011-11-16 21:17:49
    Temat: Re: Cross-post. Wezwanie do Straży Miejskiej i odmowa załatwienia sprawy
    Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpuściłem sobie dymienie - nie chce mi się, za stary jestem. Podjechałem
    wyjaśnić sprawę, co zajęło ok. 10 minut i wszystko tym samym jest koszerne.

    Tak się składa, że identyfikator jest "wydany" przez firmę którą nasza
    wspólnota wynajmuje do zarządzania budynkiem. Kawałek kartki z pieczątką,
    adresem i odpowiednią treścią, ALE BEZ NUMERU REJESTRACYJNEGO. Wydano - na
    każdy lokal - po jednym "identyfikatorze" Mieszkańca oraz Gościa. Karta nie
    jest przypisana do lokalu, ani konkretnego samochodu.

    No i właśnie w komendzie Sado Maso pan który załatwiał sprawę stwierdził, że
    to wszystko jest bez sensu, bo bez wypisanego numeru rejestracyjnego patrol
    w takim przypadku traci czas. W domyśle: pan Koziołek przychodzi z takim
    świstkiem i nie ma go jak ujajić, a każdy może się wyłgać przynosząc coś
    takiego.
    Zapomniał tylko, że spisał mnie z dowodu (adres mojego zameldowania pokrywa
    się z miejscem zbrodni), a auto jest właśnie tam zarejestrowane.

    No i w związku z tym zastanawia mnie jedna rzecz. Skoro jesteśmy wraz ze
    struclem tam zameldowani, a identyfikator wg pana z SM był tylko gównianym
    świstkiem (jednak podpartym okolicznością mojego tam zamieszkania), to czy w
    takim razie mógłbym sam sobie wypisać kawałkiem pisaka bumagę odpowiedniej
    treści i byłaby ona prawomocna? IMHO "identyfikator" zarządcy dokładnie taką
    moc posiada ;)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --