    From: "Kingurek" <K...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co za to grozi?
    Date: Sat, 27 Apr 2002 02:01:25 +0200

    wiec - oskarzony nie usilowal moim zdaniem gdzy bezposrednio nie zmierzal do
    dokonania takiego czynu i nie ma na to ewidentnych dowodow- zalezy tez co
    zezna swiadek i czy moze udowodnic ze twoj kolega jest rzeczywiscie ta osoba
    za ktora ona go podaje. a kara? taka jak za przestepstwo ktorego usilowal
    dokonac tzn w swietle art 278 ( kradziez) od 3 m-cy do lat 5