  • Data: 2024-03-17 14:37:38
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym te kary też nie są chyba jakieś drakońskie.

    Zależy jak patrzeć. Za 1 promil to nie. Za poniżej 0,8 w stsunku do
    cywilizowanej EU chyba jednak wyższe. Tak czy inaczej szansana złapanie
    minimalna, zwłaszcza jak jedziesz świadomie i lookasz w janosika. I tu
    pies pogrzebany.

    > Może tam piją przewidywalniej.

    To znaczy jak? Tak czy inaczej problem "pijanych kierowców" jest u nas
    nieco nadmuchany - problemem są ci powyżej 0,8.

    > Jak to nie problem. Co to jest problem.

    NIe wiem;) Może po prostu z punktu widzenia policji nie ma problemu że
    robią korki w poniedziałek rano. To nie ich problem:P

    > Chce żeby powiadamiało o rzeczywiście pijanym. Sytuacja w której stacę
    > np. 1-2h bo zawiało z mycia szyb spryskiwaczem nie jest za bardzo
    > akceptowalna.

    Mniej akceptowalna niż jak cię zatrzymają zupełnie bez powodu? Bo
    własnie tak się to odbywa teraz ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!