  • Data: 2007-11-26 17:04:58
    Temat: Re: Co z robic bracia prawnicy?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Nov 2007 17:02:03 +0100, Heming napisał(a):

    > Ale nie w takiej sytuacji, bo gdybym
    > zaczal uciekac to dopadl by mnie ten wilczur, pewnie ku uciesze tego
    > bandyty.

    Tak na marginesie, to nigdy nie ucieka się przed dużym psem, ponieważ
    szanse człowieka są wtedy niewielkie. Rozwścieczony pies myśli zupełnie
    inaczej niż człowiek. W sytuacji ataku psa proponowana jest pozycja
    asekuracyjna w klęczkach człowiek zwinięty i obowiązkowo zasłonić szyję
    rękoma... przegryziona tętnica szyjna
    http://pl.wikipedia.org/wiki/T%C4%99tnica_szyjna_wsp
    %C3%B3lna może się
    nigdy nie zagoić.
    W miarę możliwości nalezy dać psu na "pożarcie" jakiś przedmiot, a nie
    własną rękę czy nogę.

    a tak w kwestii prawnej, to wydanie psu polecenia ataku, może przez sąd być
    uznane podobnie jak uzycie niebezpiecznego narzędzia

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net