    From: alojzy nieborak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
    Date: Sun, 21 Apr 2024 17:38:20 +0200

    W dniu 2024-04-21 o 17:23, Shrek pisze:

    > Jak nie jak tak. Kiedyś było w telewizji jak policjant tłummaczył
    > mandatem, że na pustym chodniku rowerzysta stwarza niebezpieczeństwo bp
    > ograniczenie jest do 50 a bezpieczeństwo czycha na niego na jezdni gdzie
    > wszyscy jeżdzą zachowawcze 80@50 ale brak znaku z ograniczeniem zapewnia
    > magiczną ochronę:P
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2200048,21.045185,3a,
    75y,195.38h,89.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1sEqbKcyE64WM5Ue
    ZEKm85EQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > Gdzieś tak od tamtego czasu uważam, że kulsony to banda oportunistów i
    > bedą robić dowolnie głupie rzeczy jak im komendant karze (albo wręcz
    > sami te głupoty będą wymyślać).
    >
    > A co do policji zatrzymującej rowery - tu akurat ciężko byłoby
    > spierdolić, ale generanie to chyba rower podobno jest pojazdem, a
    > zatrzymanie pojazdu to chyba jest opisane co i jak a na osidlówkach to
    > mogą mnie na piechotę ganiać;)

    W sumie nic nie zrozumiałem. Rozumiem tyle że kulson musi mieć podstawę
    prawną której nie znam. Na filmie który zapodałem chodnik wydaje się
    szeroki. Posiadać rower i co chwilę z niego złazić trochę lipnie.

    OT.
    Widać w dziadolandzie już hulajnogi jeżdżą znacznie wolniej niż np. 3
    lata temu. Tu akurat zdaje się pisy zadziałały. O i karta rowerowa
    potrzebna na hulajnogę:) Znaczy większość jeździ nielegalnie (jak to w
    bandyckim państwie).

    cyt.
    Dopuszczalna, maksymalna prędkość dla e-hulajnóg ma wynosić 20 km/h. Co
    więcej, uprawnione do poruszania się takim pojazdem będą tylko osoby
    posiadające kartę rowerową lub prawo jazdy kategorii AM, A1, B1 lub T.