    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to za gówno?
    Date: Wed, 14 Dec 2005 02:24:33 +0100

    gardziej napisał(a):

    > co to za gówno, co nie potrafi odroznic forum od grupy dyskusyjnej?

    spokojnie --- nie zniżajmy się do takiego poziomu, bo co potem zostanie
    ? Potem będziemy uczyć się kultury od Pana L., takiego jednego z sejmu
    ;-) i będziemy go sobie za wzór stawiać, a po co to komu ? Nie można tak
    ładniej odpowiedzieć, np: "To jakżeś w takie gówno wlazł to teraz umyj
    buty", albo ... "To nie gówno, ale jak śmierdzi to się umyj" albo "Lista
    dyskusyjna to nie gówno, bo się tego nie wydala, ale czyta i pisze, nie
    wiem czy ty piszesz i czytasz gówno, ale skoro tak uważasz, to ja nie
    będę cię z tego błędu wyprowadzał... bo po co ? "

    sg