    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to : Pozwolenie na uzytkowanie ?
    Date: Thu, 3 Jun 2004 08:55:47 +0200

    Użytkownik "Komodor" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:c9lise$1ls$1@olsztyn.ols.vectranet.pl...

    > Dużo prościej. A jak już się wprowadzisz to ja obok zbuduje oczyszczalnię
    > ścieków. A drugi sąsiad spalarnię śmieci. A co. W końcu budujemy na swoim.
    > A Ty możesz spadać ze swoimi pretensjami.

    Tylko ze ja nie o takim przypadku mowie.
    Jest oczywiste ze plan zagospodarowania
    moze zrobic tylko urzednik lokalny
    - nie da sie tego zrobic ustawa.

    ja mowie o prawie do wprowadzenia sie
    do wlasnego domu, zbudowanego zgodnie
    z planem zagospodarowania oraz wszelkimi
    przepisami technicznymi, budowlanymi.
    Krotko mowiac: nie naruszamy tu cudzej
    wlasnosci, mienia, zdrowia, ekologii itp

    > Właśnie, słyszałęś! A choć raz widziałeś?
    > Ja słyszałem ze źródeł zblizonych do dobrze poinformowanych, że urzędnicy
    > pija krew niemowląt.

    Ja tego nie slyszalem. Ale o przeciaganiu prostych
    spraw, o lapowkach przyspieszajacych sprawe - to
    slychac.

    > Widziałem za to na świecie miejsca gdzie buduje się tak jak się chce. To

    > slumsy. Jedź, zobacz, pogadamy.

    Zobacz, jak sie budowalo gdy w Polsce nie bylo
    urzednikow od wydawania zezwolen - decydowalo
    prawo wlasnosci. Niektore zamki, palacyki
    przetrwaly do dzis. Jedz. Zobacz.

    WOJSAL