eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania? › Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    Date: Fri, 28 Oct 2011 17:25:10 -0500

    On 10/28/2011 3:10 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Przyjąłeam.

    > Logic error - równie dobrze można było nie wymieniać zamków
    > (skoro to sprzedający ma klucze).
    > O ile wiem nie istnieje chwilowo żadna mechaniczna, kwantowa
    > lub jakakolwiek inna metoda zapobiegająca rozmanażaniu się
    > kluczy, szczególnie legalnie posiadanych.

    Logic error

    klucze mogly sie rozmnozyc zanim doszlo do ogladania mieszkania.

    jesli kupujacy wie na pewno, ze wiecej kluczy nie istnieje, to ok.
    ale tego niestety nie wie.

    jesli wymienisz zamkni i sprzedajacemu dasz klucze to wiesz na pewno,ze
    wszystkie leza w kieszenie li tylko sprzedajacego a nie jego kolegow
    czajacych sie za rogiem.

    Co najwyzej sprzedajacy nie wie, jesli z toba tego zamka nie kupowal ile
    dodatkowych kluczy ma jeszcze kupujacy. :)