    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co przed samobójstwem ?
    Date: Fri, 20 Jun 2003 22:51:42 +0200

    Użytkownik "Nalee Queh" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bcuks1$iqh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Czy przed w/w mogę w jakiś sposób uchronić rodzinę przed spłacaniem moich
    > kredytów (nie są to wielkie sumy ok.5 tys. zł)? Czy np. u notariusza mogę
    > wprowadzić rozdzielność majątkową? Przepisać, dom i samochód?
    > Proszę o poradę.
    > Pozdrawiam
    > Michał
    Znam takich ludzi. Nie podnieśli się do końca życia. Żona, dzieci. Nawet na
    wnuki przeszło jakieś fatum.
    Nawet nie wiesz, jaki koszmar zapewnisz swojej rodzinie.
    Do tego nie masz co liczyć, że Twoje problemy znikną, a Ty się rozpłyniesz.
    Samobójcy mają po drugiej stronie wyjątkowo ciężkie życie.
    Rozwiązania:
    1)rozmowa z żoną
    2) z przyjacielem
    3) psychoterapia (Nie stać Cię? Zgłoś się na dowolny otwarty oddział
    psychiatryczny z informacją, że chcesz się zabić. Przyjmą Cię od razu. Skoro
    chcesz to zrobić, to nie masz nic do stracenia)
    4) napisz, z czym naprawdę masz problem, może nie tu, ale na jakiejś grupie
    związanej z tematem
    Pozdrawiam,
    MArta