  • Data: 2006-09-11 13:16:34
    Temat: Re: Co potrzeba do zameldowania sie w domu rodzicow?
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    >> Oczywiście 3 miesiące, nie 3 dni.
    > 3 dni

    To relikt prawa socjalistycznego. Nie wiadomo, dlaczego różne ekipy po
    1989r. nie zmieniły tych bezwartościowych zapisów (z rozdz. 2, 3 i 5 ustawy
    o ewidencji ludności i dowodach osobistych, która była parę razy ruszana
    m.in. ze względu na wstąpienie do Unii Europejskiej) i wykreślenia art. 147
    z KW, który jest absurdalny i nawet mało przydatny przy usuwaniu lumpów z
    melin.
    Jako ciekawostkę miałem podać jeszcze link z opisem głupot, które się
    zachowały w prawie różnych stanów USA - ale nie udało mi się go odnaleźć.