  • Data: 2006-09-12 08:10:16
    Temat: Re: Co potrzeba do zameldowania sie w domu rodzicow?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > osoba której przysługuje spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu nie
    > jest najemcą...
    > i co z innymi osobami które mają inny tytuł prawny do lokalu niż najem?

    Już wiem o co Wam chodzi: w rozporządzeniu faktycznie mowa jest o
    najemcy lub właścicielu, a w ustawie ogólniej - o osobie posiadającej
    tytuł prawny do lokalu.

    Generalnie w tej dyskusji chodziło mi o to, że nie tak łatwo się
    zameldować, nie można tego zrobić samemu, nawet na pobyt czasowy.
    Wymagana jest obecność, czyli w praktyce zgoda, tej magicznej osoby z
    tytułem prawnym.

    Sugestie, że należy złożyć pismo i się nie przejmować, nie rozwiążą
    problemu. Na przykład nie otrzymam potwierdzenia zameldowania (par. 10,
    11 rozporządzenia). Poza tym jaki adres miałbym podać policjantowi na
    ulicy? Zgodnie z ewidencją nie zostałem przecież zameldowany w nowym
    miejscu. Na podstawie samego złożonego pisma nie odbiorę poleconego na
    poczcie itp.

    I z tych powodów obowiązek meldunkowy to fikcja :-)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz