  • Data: 2010-02-22 07:00:59
    Temat: Re: Co o tym myślicie (w tresci opis)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (19.02.2010 18:05), Mikołaj "Miki" Menke wrote:

    > Ludzie! Czy czytanie ze zrozumieniem w XXI w. jest naprawdę aż takim
    > wyzwaniem? Napisałem "przeczytaj". Powtarzam: przeczytaj. Przeczytaj,
    > nie policz. Teraz zrozumiałeś, czy potrzebujesz dodatkowego tłumaczenia?

    Istotnie można się doszukać co najmniej nieuczciwości w postępowaniu
    sprzedawcy. Dziwi mnie jednak to że ludzie wystawiają "pozytyw" kiedy
    tak naprawdę są niezadowoleni.

    Co innego dyski nietestowane a co innego "raczej uszkodzone ale może
    któryś zadziała". Po komentarzach widać że raczej nikt się nie spodziewa
    kupić na 99% niedziałającego złomu.

    p. m.