    From: "Rosee" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mozna zrobic? - wykorzystywanie wizerunku
    Date: Sun, 2 Oct 2005 11:57:02 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@am250.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:dhmjmv$fl5$1@inews.gazeta.pl...

    > Może coś z praw autorskich i publikacja wizerunku? Podpisywałaś jakieś
    > zgody na publikację? Poczytaj tutaj:
    >
    > http://www.artserwis.pl/index.php?f=1&fgid=3&fqid=35
    #f35

    Dziekuje za link. Zgody nie podpisywalam. Nawet nikt mnie nie pytal o
    zdanie. Gdybym nie pracowala jako lektor moglabym przymknac na to oko.
    Najgorsze jest to, ze dzieki zdjecia rodzice dzieci, ktore ucze sa
    wprowadzani w blad. Przyklad: zapisuja sie do niego na zajecia z
    przekonaniem, ze zapisuja sie do mnie. Nazwe firmy nie zawsze sie pamieta,
    twarz - tak.

    Aha, w zeszlym roku nic nie zrobilam bo myslalam sobie, pracowalam tam
    zrobiono ulotki niech bedzie. Bylam pewna, ze sa to stare zapasy. Ostatnio
    okazalo sie, ze wyprodukowano nowy naklad.

    Nie chce sie nim szarpac po sadach, bo szkoda nerwow. Ale krew mnie zalewa,
    jak sobie pomysle, ze moglabym byc nadal kojarzona z ta firma.

    Co moge zrobic? Moze jakies pismo podparte stosownymi artkulami? Sama nie
    wiem...

    Pozdrawiam
    Rosee