    From: "zeglica" <zeglica(no)@wp.pl(spam)>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mozna zrobic po odzuceniu apelacji ????????
    Date: Thu, 4 Dec 2003 21:52:51 +0100

    Witam
    podobne a zahaczajace o przekręt sądowy

    Kaiser Souza wrote:
    > Cóż - jeśli kasacja nie przysługuje, to tok instancji został
    > wyczerpany, można jeszcze, pod kilkoma warunkami słać skarge do
    > Strasbourga ( tylko wtedy, gdy naruszone prawo jest wymienione w
    > Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Cxłowieka i Podstawowych
    > Wolności, oraz gdy zostaną spełnione warunki dopuszczalności skargi -
    > 6 miesięczny okres od wydania skarżonego orzeczenia i właśnie
    > wyczerpanie krajowych środków prawnych)

    Mimo iz zapłaciłem wierzycielowi kwotę długu wynikającą z
    postanowienia sądu
    w sprawie cywilnej bylem przez kilka miesiecy scigany przez jego
    pelnomocnika poniewaz nie zaplaciłem
    (kosztów postepowania i zastępstwa procesowego) jemu jak tego żądał lecz
    zapłaciłem stronie jak
    postanowił sąd.Komornik (szwagier pelnomocnika ) zajmował mi
    wynagrodzenie za prace,składalem
    skargi na komornika,pokazywałem dowody zapłaty,komornik wstrzymywał
    zajecie,potem ponownie zajmowal mi wynagrodzenie,
    nakladał grzywny na mój zaklad ,który wobec oczywistych dowodow zapłaty
    na rzecz wierzyciela nie odprowadzał
    mojego wynagrodzenia na konto komornika,w końcu moj zaklad wniósł skarge
    przeciwko komornikowi i uzyskal postanowienie sądu
    o bezpodstawnosci zajecia wynagrodzenia za prace wobec dowodów zaplaty
    przez dłuznika.
    Po kilku miesiącach pałowania komornik powiadomił zakład ze zajęcie
    wynagrodzenia za pracę jest NIEAKTUALNE
    Wkur.....ny utratą czasy,pieniedzy,awansu zawodowego (wmieszanie mojej
    firmy w tę sprawe )złozyłem pozew o próbe wyłudzenia
    przeciwko wierzycielowi,mimo iz on dotknięty amnezja o niczym poprawdzie
    nie wiedział (wszak otrzymał zaplate)
    a bełtał w tej sprawie pełnomocnik z komornikiem-oczywiscie w jego
    imieniu.
    Sąd orzekł (rodziciel pełnomocnika jest sędzią-oczywiscie nie w tej
    sprawie) ze mimo błedów w postepowanie bla bla- wierzyciel mial prawo-
    bla bla-totalny bełkot prawny etc wysłac komornika mimo przyjętej
    zaplaty itd itd
    Apelacja to formalnosc -5 min -przyjęta argumentacja I inst-roszczenie
    ponizej 10 tys -niema kasacji-morda w kubeł
    Ponieważ mam swiadomośc że koneksje rodzinno-koteryjno-korporacyjne
    spowodowały ze normalne udupiono sprawe
    bez prawa do kasacji,co z satysfakcja zauwazył sedzia-
    -mam w związku z tym pytanie-
    -JAK SIE BRONIC-jestem winny kosztów sądowych
    -INFORMOWAC MINISTRA SPRAWIEDLIWOSCI o ewidentnym przekręcie sadowym
    -ZŁOZYC DONIESIENIE DO PROKURATORA
    -czy sa tu jakies terminy
    Moze ktos sie zetknął z podobnym doświadczeniem

    troche przydługie-nie udało sie skompresowac

    pozdr.Jaśko