  • 1. Data: 2004-07-09 18:09:24
    Temat: Co może komornik??
    Od: "kafarski łukasz" <k...@o...pl>

    Mam taką sprawę, jak to jest z komornikiem, bo mam niezapłacony mandacik:P i
    wyjeżdżam na 4 lata do USA, ale mieszkałem z rodzicami(mam 19 lat) i na
    pewno przyjdzie do nich komornik i co wtedy? Teoterycznie w domu nie ma nic
    mojego, czy może coś wziąć?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-09 18:50:44
    Temat: Re: Co może komornik??
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kafarski łukasz" napisał w wiadomości:
> [...]
    > wyjeżdżam na 4 lata do USA, ale mieszkałem z rodzicami(mam 19 lat) i na
    > pewno przyjdzie do nich komornik i co wtedy? Teoterycznie w domu nie ma

    Jesli w domu nie ma nic Twojego, nie wezmie.
    Pamietaj tylko, ze jesli komornik ma sadowy tytul wykonawczy to "jest on
    wazny" przez 10 lat. Wiec jak powrocisz do Polski po 4 latach to nadal
    egzekucja wobec Ciebie bedzie mozliwa.
    Poza tym istnieje jesli bedziesz mial np. nadplate podatku do zwrotu (np.
    za ten rok) to komornik z tego wyegzekwuje.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2004-07-10 11:14:39
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    kafarski łukasz pisze:

> [...]
    > i wyjeżdżam na 4 lata do USA, ale mieszkałem z rodzicami(mam 19 lat) i na
    > pewno przyjdzie do nich komornik i co wtedy? Teoterycznie w domu nie ma

    Ale mandacik to nie komornik... a "skarbowy"

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-10 21:49:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 13:14:39 +0200, Boguslaw Szostak naskrobał(a):

    > Ale mandacik to nie komornik... a "skarbowy"

    komornik skarbowy :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org