    From: "Krzys" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi grozi za zdjecie kratki?
    Date: Mon, 12 Sep 2005 20:30:50 +0200

    >Czy mozna miec auto ciezarowe bez kratki?

    Obecnie zmieniły się przepisy. Aby auto było ciężarowe, to przestrzeń
    bagażowa musi mieć większą powierzchnię od przestrzeni pasażerskiej. Jeśli
    tak nie jest, to nie masz auta ciężarowego. Załatwia się to tak, że jedziesz
    do diagnosty, który wystawia zaświadczenie, że auto nie spełnia norm. W
    urzędzie komunikacji wtedy przerejestrowujesz na osobowe. Pamiętaj tylko, że
    jeśli masz firmę, a odliczałeś z tego auta zwrot VAT za paliwo, to podatek
    ten jest do zwrotu