    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co ma byc na pieczatce ?
    Date: Wed, 20 Nov 2002 13:05:59 +0100

    "Art" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ardt27$9rt$5@news.tpi.pl...
    > Czy ktos moze mi powiedziec (bo szukam i nic nie znalazlem) co
    > powinno znajdowac sie na pieczatce

    To zalezy...
    Wg wymogow prawa NIC - inkt nie ma obowiazku miec pieczatki.

    Dla wygody powinno byx nazwisko i imie osoby, ktora sienia posluguje
    w dalszej kolejnosci przydaje sie firma (nazwa pod jaka prowadzi sie
    dizalanosc),
    adres i NIP.

    > tudziesz na druku firmowym spolki
    > cywilnej.

    Tez nie jest wymagany.

    > Glownie chodzi mi czy nazwiska wszystkich wspolnikow musza gdzies
    > byc umieszczone czy nie, czy np. musi byc conajmniej jednego jak to ma
    > miejsce przy spolce jawnej. Jakie akty prawne to dokladnie reguluja? W KC
    > nic nie znalazlem na ten temat a KSH nic nie mowi o sp. cywilnych.

    No wlasnie dlatego, ze sa "cywilne".

    Boguslaw