eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTajemnicza śmierć Epsteina. Poszlaki wskazują na zabójstwo, a nie samobójstwo › Re: Co jest spamem? [Was: Tajemnicza śmierć Epsteina. Poszlaki wskazują na zabójstwo, a nie samobójstwo]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jest spamem? [Was: Tajemnicza śmierć Epsteina. Poszlaki wskazują
    na zabójstwo, a nie samobójstwo]
    Date: Thu, 31 Oct 2019 15:29:27 +0100 (CET)

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ale ale nie spamerska, bo spamer liczy na zysk:)

    Jak codziennie będziesz dostawał maile namawiające cię do nawrócenia
    się na "prawdziwą wiarę" (dla wysyłającego) to TY nie uznasz tego za spam?
    Jak napalony sympatyk "innej opcji politycznej" zacznie cię bombardować
    mailami to dla ciebie nie będzie to spam jak mu za to nie zapłacą?
    Jak dla mnie to będzie bezdyskusyjnie spam. Czy to będzie _karalny_
    spam to osobna kwestia "niedoskonałości prawa".

    W praktyce _prawnej_ jak dla mnie sprowadza się to do różnicy między
    a) karaniem nadawcy
    b) kryciem dupy postmastera który to odbije nim dotrze do twojej skrzynki

    Złośliwie dla newsmasterów można policzyć jaki jest Indeks Breidbarta
    tych jednakowych wklejek:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Breidbart_Index

    --
    A. Filip