  • Data: 2006-04-29 20:58:44
    Temat: Re: Co jest???
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:e30giu$9he$3@inews.gazeta.pl...

    > Prawo Unijne stoi nad naszym prawem wiec nie zupelnie jest tak jak kto
    > chce. Nie podjudzaj walnietego kameleona.

    Czy to zanczy, że my mamy g.. do powiedzenia we własnym kraju? Możemy sobie
    ustanowić prawo, ale ono i tak nie ma znaczenia, bo tak na prawdę liczy się
    prawo obcych mocarstw?

    Czy mógłym przynajmnije zapoznać się, jakie prawo obowiązuje obecnie w
    Polsce? W jakim jezyku jest to prawo? Czy w razie czego będę odpowiadałw
    języku polskim, czy mam się już uczyć niemieckiego?

    MK