  • 1. Data: 2010-05-04 18:01:56
    Temat: Co jeśli firma nie chce wydać kodu authinfo?
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Chcę przenieść domenę do innego usługodawcy. Dotychczasowy gra na zwłokę,
    wymyślając różne biurokratyczne przeszkody. Co stanie się, jeżeli tego kodu
    na żądanie nie wydadzą? Czy mają tu zastosowanie jakieś przepisy karne?

  • 2. Data: 2010-05-04 18:46:52
    Temat: Re: Co jeśli firma nie chce wydać kodu authinfo?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 20:01:56 +0200, sensor napisał(a):

> [...]
    > na żądanie nie wydadzą? Czy mają tu zastosowanie jakieś przepisy karne?

    Czy to polska domena czy zagraniczna?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-05-04 19:13:36
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 20:46:52 +0200, scream napisał(a) w wiadomości

    > Czy to polska domena czy zagraniczna?

    Polska.

  • 4. Data: 2010-05-04 19:17:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 21:13:36 +0200, sensor napisał(a):

    > Polska.

    Z domeną globalną byłoby dużo łatwiej. Opisz dokładniej sytuację. Jakie
    "przeszkody" wymyśla firma? Zażądałeś od nich wydania kodu authinfo i co
    oni na to?

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-05-04 19:19:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przeczytaj jeszcze:
    http://www.di.pl/lofiversion/index.php/t22784.html

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-05-04 19:22:50
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 21:17:26 +0200, scream napisał(a) w wiadomości

    Domena figurowała u nich na firmę, jednoosobowa działalność gospodarcza,
    wyrejestrowana w trakcie roku. Z wnioskiem zwróciła się osoba fizyczna
    prowadząca uprzednio tę DG.

    Firma żąda "kserokopii dokumentu potwierdzającego skreślenie numeru REGON".
    A czas nagli, bo kończy się termin ważności domeny i trzeba ją przedłużyć,
    ale juz u innego usługodawcy.

  • 7. Data: 2010-05-04 19:33:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    sensor pisze:
> [...]
    > A czas nagli, bo kończy się termin ważności domeny i trzeba ją przedłużyć,

    UT.PL?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-05-04 19:35:37
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 21:33:39 +0200, Liwiusz napisał(a) w wiadomości

    > UT.PL?

    Nie.

  • 9. Data: 2010-05-04 19:43:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 21:33:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > UT.PL?

    O, widzę, że też miałeś z nimi problemy :) Jak miło.
    Mi oddali domenę ale kilka razy wcześniej i później straszyli sądem i
    jakimiś niebotycznymi odszkodowaniami. Póki co od 2 lat cisza, ale cały
    czas licze na to ze jednak mnie pozwie :)

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2010-05-04 19:45:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    scream pisze:

> [...]
    > jakimiś niebotycznymi odszkodowaniami. Póki co od 2 lat cisza, ale cały
    > czas licze na to ze jednak mnie pozwie :)

    Dlaczego straszyli sądem? Udało Ci się odzyskać domenę po 1. roku?

    --
    Liwiusz