    From: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Date: Sat, 13 Feb 2010 19:05:07 +0100
    <hkm5a4$obt$1@node2.news.atman.pl> <MDBbn.56702$EP5.20208@newsfe01.ams2>
    <11ve514o151c0.d4sjli29desx$.dlg@40tude.net>
    <hkncg8$k60$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hkpedo$utc$1@node1.news.atman.pl>
    <Tm1cn.25893$_p.6558@newsfe04.ams2> <hkr0vh$8gu$1@node1.news.atman.pl>
    <4Zccn.3410$5n1.225@newsfe01.ams2> <hkromm$cct$1@node1.news.atman.pl>
    <pMfcn.66937$kR2.12643@newsfe05.ams2>
    <d...@4...net>
    <UBlcn.68072$8K4.8626@newsfe15.ams2> <hkspp8$v6j$1@news.onet.pl>
    <EaAcn.301847$Jg5.25161@newsfe02.ams2> <hkvda5$hlu$1@news.onet.pl>
    <wdcdn.98546$5n1.71636@newsfe01.ams2> <hl4ns2$aop$1@news.onet.pl>
    <iKwdn.62580$TS3.3967@newsfe13.ams2>
    <1klvx77q0rjy1$.1doteagbzh4ud.dlg@40tude.net>
    <5yAdn.24$Tu4.15@newsfe10.ams2>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 16:36:16 -0000, pmlb napisał(a):

    > Embrago to nie zabawa w chowanego. Jesli nie rozumiesz konsekwencji embarga
    > to przykro mi, ale nie wiem od czego mam zaczac by ci to wyjasnic?

    Zacznij od wyjaśnienia jak embargo handlowe nałożone na PLRL przez USA
    załamało naszą wymianę handlową z krajami RWPG. Mogliśmy przecież wysyłać
    elektronikę na Kubę, a kupować technologie hi-tech z Albanii. Myślisz, że
    Kuba i Albania bały się amerykańskiego embarga?

    > Napisz o tym cos wiecej, jakies daty, publikacje, moze nazwy?
    > Nie potrzebuje linka ale jakies blizsze namiary.

    Nie mam! Pamiętam osobiście. To chyba najbardziej wiarygodne źródło, które
    kończy dyskusję :P

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek