  • Data: 2002-01-16 20:01:35
    Temat: Re: Co grozi za...
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W przepisach stoi "Zadośćuczynienie temu obowiązkowi [zaspokajania
    > potrzeb rodziny] MOŻE polegać [...] na pracy we wspólnym gospodarstwie
    > domowym".
    >
    > Według twojego rozumowania, osoba zamężna nie mogłaby wyjechać na
    > tymczasową pracę do innej miejscowości (albo za granicę).

    Rzeczywiście nie spojrzałem na to w ten sposób. Czyli jeżeli w chwili
    obecnej ten zasiłek nie jest już pobierany to nie bedzie to miało wpływu na
    wysokośc alimentów.

    > A to już co innego, ale trzeba wpierw zawiadomić o przestępstwie. A
    > jak sam możesz zajrzeć do KK, to po się pytasz? :)

    Pytam ponieważ pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia i nie do końca
    wiem gdzie w necie znaleźć kodeks karny. Ma ktoś linka???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal