eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo byłoby w RP3? Brak zgody rodziców na aborcje 11 latki [Boliwia] › Re: Co byłoby w RP3? Brak zgody rodziców na aborcje 11 latki [Boliwia]
  • Data: 2021-10-27 11:20:02
    Temat: Re: Co byłoby w RP3? Brak zgody rodziców na aborcje 11 latki [Boliwia]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    >IMHO W przypadku dziewczynek w takim wieku (do 12 lat) postawią do
    >wymuszonej aborcji *mogłoby* być zagrożenie zdrowia (a nawet życia)
    >dziecka w ciąży. Tyle że to też byłoby "niełatwe" wbrew woli rodziców

    No wlasnie - kto ma oceniac, i czy zdanie rodzicow powinno byc brane
    pod uwage?

    Ale u nas to jeszcze dopuszczalny powod, czy TP juz skasował?

    >(opiekunów prawnych) wiec sprawa miałaby spore+ szanse skończyć się
    >cesarskim cięciem (moja czysta spekulacja).

    A ponoc u nas ostatnio bardzo niechetnie sie cesarke robi.

    A moze ich za duzo bylo?
    https://mamadu.pl/143471,nowe-rekomendacje-nt-cesars
    kich-ciec-czy-to-dobry-pomysl-na-zmiany

    J.