  • 11. Data: 2020-11-01 18:09:21
    Temat: Re: Cmentarz
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-31 o 23:34, WAM pisze:

    > Za tą bramą jest cmentarz. Jeden z największych na świecie.

    Aha :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-11-01 18:20:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Wjechałem za bramę i widzę, że wojsko już pilnuje aby nikt nie wlazł:
    > https://goo.gl/maps/mnvgSrqfcrfLmwWz6

    Jakie to podłe, że panocków nie interesuje to, że wojsko i milicja to
    też ludzie i wirusem mogą się zarazić. Na dodatek ci wojskowi są bez
    maseczek. To jakaś paranoja.

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-11-01 19:39:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 31.10.2020 o 22:18, WAM pisze:

    > W Ciecinie ciężko byłoby zamknąć te bramę:
    > https://goo.gl/maps/KomDuKF8KauQbB9Y6

    Zaraz tam zamknąć:

    https://bi.im-g.pl/im/5e/3d/19/z26464862V.jpg

    Ale nie wiem, czy wypuszczają. :)

    MJ

  • 14. Data: 2020-11-01 19:53:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2020 o 19:39, Michal Jankowski pisze:

    > Zaraz tam zamknąć:
    >
    > https://bi.im-g.pl/im/5e/3d/19/z26464862V.jpg
    >
    > Ale nie wiem, czy wypuszczają. :)

    Strzelają, na żeby przebywać legalnie to trzeba być martwym:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-11-01 23:31:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-01 o 19:39, Michal Jankowski pisze:

    > Zaraz tam zamknąć:
    >
    > https://bi.im-g.pl/im/5e/3d/19/z26464862V.jpg
    >
    > Ale nie wiem, czy wypuszczają. :)

    Widzę, że brama zamknięta i stoi nieugięty pan w żóltej kamizelce. Może
    za parę zł. wpuści, ale czy wypuści to będzie zależało od jego humoru chyba.

    Jeszcze trochę to i toalet będa pilnować. Nad Auchanem pietro wyżej jest
    toaleta, ale zaryglowana. Jest tam też przyychodnia lekarska i zamknięta
    . Kontakt tylko przez telefon i e-maila. Do toalety w przychodni ni
    diabła nie wpuszczą. W carrefourze jest otwarta elegancka toaleta, ale
    to raczej daleko. Tak sobie myślę, że z dnia na dzień będzie coraz
    gorzej i wojsko będzie toalet pilnować ;-)

    Z tym zdjęciem kojarzą mi się koncerty (głupie skojarzenie, ale)
    zespołów zagranicznych w Kongresowej czy na Torwarze. Tłum ludzi bez
    biletów pod bramami i co jakiś czas wpuszczali, bo mieli dobre serca, a
    bilety były bardzo drogie, szczególnie dla nastolatków. Moja
    siostrzenica "diabelica" wszędzie i zawsze weszła, a potem opowiadała.
    Pomyślałam sobie, co, ja mam być gorsza od Kaśki? Wzięłam córke i
    pojechałyśmy na Torwar. Występ Modern tolking. Długo nie stałyśmy u
    "wrót".Wpuścili nas za darmo.
    Na tym Torwarze kurz, smród, zapach potu. Brak klimatyzacji.
    Wepchnęłyśmy się z córka na początek, ale w tym tłumie normalnie
    zaczynałam się dusić z braku powietrza. Wyszłyśmy przed zakończeniem
    koncertu nie bardzo smutne z tego powodu bo co to za przujemnośc oglądać
    pajaca z nowa żonką-śpiewającego z playbacku (nie wiem czy dobrze
    napisałam playback). Koncert to powinien byc koncert, a nie udawanie, że
    się śpiewa.
    Nie na temat napisałam, ale jakoś dziwnie mi się te bramy skojarzyły.

    Teraz w telewizji koncert na cześć ś.p Lipki. Maryla Rodowicz tak
    stękała, że nie mogłam tego słuchać, Umiński to śpiewal tak jakby miał
    jakąs rurke w gardle. Ogólnie kompromitacja. Jeden jedyny,
    niepowtarzalny Krzysztof Cugowski pięknie jak zwykle zaśpiewał.

    --
    animka

  • 16. Data: 2020-11-02 11:26:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 17:57:04 +0100, J.F. napisał(a):

    > Cmentarze zamkniete ... ale co Prezes brata nie odwiedzi ?

    Ale Cacescu jedzie na Wawel. Oprócz królów spoczywają tam:

    - książę Józef Poniatowski (rozbił Austriaków pod Raszynem)
    - marszałek Józef Piłsudski (rozbił bolszewików pod Warszawą)
    - prezydent Lech Kaczyński (rozbił samolot pod Smoleńskiem)

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 17. Data: 2020-11-03 10:28:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 30-10-2020 o 20:37, r...@o...pl pisze:

> [...]
    > zapewne chodzi to po głowie).
    >
    > - no a czy policja ma również kilka godzin na przygotowanie się (czyt:
    > zaopatrzenie się w odpowiednią ilość druków) do ustawienia w bramach cmentarzy,
    > by każdemu kto po godz 00:00 nie zdąży opuścić obszaru cmentarza wlepić
    > całkiem bezprawny mandat, a najlepiej karę administracyjną?
    >
    > Się pojawiło w trakcie pisania posta - jak w relacji "na żywo":
    >
    > ,,§ 28a. Od dnia 31 października 2020 r. do dnia 2 listopada 2020 r.
    > zakazuje się wstępu na teren cmentarzy, z wyjątkiem pogrzebu i czynności

    Czy czynnością związaną z pogrzebem nie jest przeżywanie żałoby i
    modlitwa? Co z tego, ze pogrzeb był 10 lat temu, przecież mogę sobie
    żałobę obchodzić tag długo jak chcę...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 18. Data: 2020-11-03 19:33:25
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-11-01 o 18:20, Animka pisze:

    > Jakie to podłe, że panocków nie interesuje to, że wojsko i milicja to
    > też ludzie i wirusem mogą się zarazić. Na dodatek ci wojskowi są bez
    > maseczek. To jakaś paranoja.

    W 2014 roku nie było obowiązku noszenia maseczek.

    --
    P.

  • 19. Data: 2020-11-03 20:11:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-03 o 19:33, PiotRek pisze:

    > W 2014 roku nie było obowiązku noszenia maseczek.

    Co się działo w 2014 roku, bo nie mogę sobie skojarzyć?

    --
    animka

  • 20. Data: 2020-11-03 21:50:49
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-11-03 o 20:11, Animka pisze:

    > Co się działo w 2014 roku, bo nie mogę sobie skojarzyć?

    W 2014 roku samochód należący do Google przejechał się po Cmentarzu
    Centralny w Szczecinie (na którym zarejestrował żołnierzy, o których
    pisałaś).

    --
    P.