  • Data: 2007-04-12 10:14:41
    Temat: Re: Citek - jak najszybciej zdobyc potwierdzenie przelewu ?
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 napisał(a):
    > Akurat nie dostępuje "zaszczytu" bycia ich klientem, ale opowieści bliskiej osoby o
    Golgocie dla zdobycia potwierdzenia
    > dokonanego przelewu są juz na granicy kiczu, albo i poza nią...
    > Czy w tym banku NAPRAWDĘ jest to tak czasochłonne ??

    O czym mówisz? O Citibanku?
    Tam, jeśli przelew jest przez internet, to nieoficjalne potwierdzenie
    masz od razu gotowe do druku. Jeśli potrzebujesz lepszego dokumentu, to
    zaznaczasz przy przelewie opcję "Chcę otrzymać potwierdzenie pocztą" i
    czekasz- duży wpływ ciamajdowatości polskiej poczty. Można też się
    przejść do oddziału i otrzymać potwierdzenie od ręki.

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl