    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 17 Jul 2002 13:29:55 +0200
    Sender: news14 <n...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    Subject: Re: Cisza nocna

    > Mam pytanie związane z tym, co w tytule. Mieszkam w 4-piętrowym
    budynku.
    > Proszę, uświadomcie mnie, czy poruszanie się po swoim mieszkaniu po godz.
    22-ej
    > jest naruszeniem regulaminu ciszy nocnej. Sąsiadka z dołu zaczepiła mnie
    > pewnego pięknego dnia, prosząc, żebym zmieniła buty (sic!). Spojrzałam na
    swoje
    > skromne sandałki i pomyślałam w pierwszej chwili, że starszego słuchać
    trzeba
    > (hehe). Twierdzi, że z mężem dostają szału, jak chodzę nad ich głowami.(w
    tym
    > momencie piękny dzień poszedł z dymem).

    To zalezy. Jak masz parkiet i drewniaki, to nie dziwie sie ze sasiedzi sie
    denerwuja.
    Cichostepy [ ;-) ] plus dywan w pokojach - na pewno przestana narzekac.

    > Kupiłam w związku z jej uwagą
    > cichobiegi. Nie uważam, żebym chodziła jak słoń (50 kg żywej wagi), nie
    jestem
    > tez typem złośliwca. Więc albo oni są nadwrażliwi, albo ze mną coś nie w
    > porządku. Czy kiedy upadnie mi np. nóż na podłogę po 22-ej, sąsiedzi mają
    prawo
    > wezwać policję???

    Moja sasiadka co niedziela robi schabowe.
    A ja sie zastanawialem, dla czego slychac LUPANIE w niedziele o swicie.
    :-(
    ( Swit niedzielny = 9:00, wiec nic nie mowie sasiadce. )
    Wszysto zalezy od akustyki bloku

    > Będę wdzięczna za uwagi. Jak to wygląda od strony prawnej?
    > Pozdrawiam kulturalnie

    Prawnej? Zalezy od regulaminu spoldzielni.

    Michal.