  • Data: 2007-02-03 10:45:40
    Temat: Re: Ciężkie naruszenie obowiązków p pracodawce
    Od: "Operator " <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał:

    > Raczej bym wokół tych niepłaconych nadgodzin powąchał - to jest z pewnością
    > ciężkie naruszenie obowiązków pracodawcy.
    > I ew. te wrzaski dołączył - może coś z mobbingiem, zależy co oni wrzeszczą,
    > ale to może być trudno wykazać.

    Pracodawca tłumaczy się, że w nadgodzinach to pracuje sie w ramach zlecenia
    z "innej firmy" (brata), po za tym nie wiem czy ma to znaczenie, ale w umowach
    zlecenia jest napisane:
    "porządkowanie dokumentacji technicznej, drobnych napraw sprzętu w siedzibie
    firmy Brata2 pod nadzorem prezesa firmy Brata2"
    tak mają zapisane zatrudnieni na etat u Brata1, a ci zatrudnieni u Brata2 mają
    odwrotnie.

    Siedziba firmy Brat1 to jest ten sam adres co Brat2.
    Nie wiem czemu prowadzą to jako 2 spółki, jak by nie mogli w ramach jednej.

    --
    Operator