  • Data: 2004-10-20 10:33:25
    Temat: Re: Ciekawostka - drogowo/policyjna
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pol-Azio <S...@c...pl> wrote:
    > W ost.wakacje mialem podobna sytuacje - w nocy polismany chcialy mi wmowic
    > manewr wyprzedzania na podwojnej ciaglej innego auta
    > podczas gdy bulo dokladnie odwrotnie.
    > Skonczylo sie ustnym upomnieniem - choc ja nawet na chwile nie ustapilem ze
    > swego stanowiska.
    > Generalnie to szukali jelenia - takie jest moje zdanie.
    > Nalezy walczyc o swoje.

    Ja tydzień temu miałem taką sytuację w Austrii. Jadę zwykłą drogą, nagle
    ograniczenie do 80 i zakaz wyprzedzania. Samochody z naprzeciwka migają
    światłami, to jadę grzecznie 70, bo ani mi się uśmiecha płacić mandat wg
    austriackich stawek, a poza tym godzinę wcześniej dostałem mandat od Czechów
    :) Tak więc jadę skrajnie poprawnie, przy prawej krawędzi, nie za szybko i
    nagle widzę, że jakiś gość (pewnie spieszący na mecz Polska-Austria) próbuje
    wyprzedzać. W końcu sobie odpuścił, ale paręset metrów dalej zatrzymuje mnie
    żandarmeria z tekstem, że wyprzedzałem :( Na szczęście facet mówił po
    angielsku, bo ja po niemiecku się bym mu nie wytłumaczył - jak w końcu
    powiedziałem, że ludzie z naprzeciwka migali światłami i świadomie jechałem
    najpoprawniej jak mogłem, to sobie odpuścił i przeprosił za pomyłkę.

    P.