    Date: Mon, 07 Oct 2013 15:01:37 +0200
    From: mi_ro <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Choroba (nie)zawodowa a pracodawca

    > Moim zdaniem najmniej konfrontacyjne rozwiązanie do pójście do lekarza
    > pracy w swojej przychodni (do tego lekarza który daje zdolność do pracy
    > po długim L4 - jest praktycznie w każdej przychodni POZ). Poproś go o
    > zaświadczenie że nie możesz pracować przy komputerze ze względów
    > medycznych (to może kosztować - bo lekarz też człowiek)(oczywiście zrób
    > sobie też ksero). To zaświadczenie zanosisz pracodawcy i ten ma
    > całkowicie zablokowana możliwość przeniesienia.
    > Spokojnie bez krzyków, kłótni i udowadniania kto lepiej zna przepisy. No
> [...]

    no i poszedłem do medycyny pracy ale lekarz powiedział że na moim
    stanowisku jestem zdolny :) dopiero jak firma zmieni mi stanowisko i
    wyśle na badanie zdolności do pracy na danym stanowisku to on mi może
    napisać przeciwwskazania do pracy siedzącej (czasowe)

    kółko sie zamyka

    dzięki za pomoc pozdrawiam