  • Data: 2022-11-15 09:17:19
    Temat: Re: Chciałam aby podpisał mi ePUAPEM
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem ciekawy, "co autor miał n myśli".
    > Bo taka historia bez puenty...
    > Chyba że chodziło o reklamę epuap.

    Prace zdalne są coraz bardziej popularne, a xerokopia czy skan umowy nie
    jest dokumentem.
    Umowa wysłana listem pocztowym właściwie może być, ale skąd wiadomo kto
    ją podpisał. Można do notariusza, ale kancelaria notarialna nie zawsze
    jest za rogiem.
    Jest ePUPAP, a mało kto z tego korzysta w sprawach poza urzędem.
    W TV idą spoty o nowelizacji kodeksu drogowego, a o tym nie.