  • 11. Data: 2003-02-25 12:38:54
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie ma imienia, ale nick sieciowy owszem... Signum temporis? :-)

    Nie całkiem:-)) AnGeL to jego imię robocze:-)) Ale w ramach signum temporis
    załozyłam mu już konto pocztowe:-) angel.redhunter@....:-))))))))

    > Ty uwazaj - kodeksy robia z czlwoieka emocjonalne kaleke.

    Jesli sie obawiasz, ze będzie bez serca to pragnę uspokoic - wlasnie
    wrócilam z badania - serduszko bylo pomiarowane i zapis jest idealny:-))))))

    >Wzruszylem sie nawet troche..chlip!... wreszcie ktos widzi we
    > mnie pyskatego prawnika...chlip!...tyle lat staran...chlip!....az tu
    > wreszcie....smaaaaark!... ;-)

    :-))))))))))))))

    > Pozdrawiam Was Oboje!

    I wzajemnie:-)))))

    HaNkA & AnGeL

  • 12. Data: 2003-02-25 12:41:46
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ale ma zapewnic godne życie za ciężką prace GŁUPCZE. Jeżli chcesz wiedzieć

    Pierwsze slysze. Jakas podstawa prawna?

    > to dziadek Żabeczki był zasłużonym działaczem AK zginął z rąk okupanta. A

    Order a potem windykacja.

  • 13. Data: 2003-02-25 12:44:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ma zapewnic godne życie za ciężką prace GŁUPCZE.

    Po pierwsze nie uzywaj inwektyw jesli chcesz byc traktowany powaznie. Jesli
    zaś nie chcesz to nie wychylaj się ze swojej piaskownicy.
    Po drugie godne zycie to jedno a obowiazek spłacania zaciągniętych
    zobowiązan finansowych to inna sprawa. Rodzice Twojej Zabusi chyba nie są
    uposledzeni umyslowo i zdawali sobie sprawę, ze dlug sam z siebie nie
    wyparuje, prawda?

    > Jeżli chcesz wiedzieć
    > to dziadek Żabeczki był zasłużonym działaczem AK zginął z rąk okupanta.

    A co to ma do rzeczy? Kombatanci nie muszą płacić dlugów? Jakieś nowe prawo?
    A gdyby byl z AL i zginął z rąk okupanta to by musiał płacić? Tak z
    ciekawosci pytam bo moze nie jestem na bierząco:-))))

    > tak w ogóle nie prosiłem nikogo o komentarz tylko o porade co zrobić w tej
    > sytuacji ale widze że prawnicy za darmo rad nie udzielają.

    Liczyłes na radę jak obejśc prawo? Hmm, moze powinnismy wystąpić o załozenie
    grupy pl.soc.bezprawie?:-)))

    HaNkA

  • 14. Data: 2003-02-25 13:15:21
    Od: "Lukasz" <p...@o...pl>

    > Pierwsze slysze. Jakas podstawa prawna?

    poczytaj konstytucje a moze znajdziesz

  • 15. Data: 2003-02-25 16:38:51
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Marcin Olender" <d...@g...pl> pisze w

    > esli znajdziesz takie panstwo, w którym nie trzeba
    > tego robic i banki poprostu rozdaja pieniadze ( cudze! ), to po tym
    > jak tam niechybnie wyemigrujesz to daj mie szybko znac - przypede w te
    > pedy.

    Emiraty Arabskie. Cale panstwo jest wlasnoscia szejka, mieszkania szkoly za
    free.

    huski
    h...@i...pl

  • 16. Data: 2003-02-25 16:40:33
    Temat: Re: Odp: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "ZOMO" <f...@p...onet.pl> pisze w news:b3e9jl$27a$1@news.onet.pl:

    > cala ta grupa to banda kombinatorow i malwersantow
    > kazdy kombinuje jak tu sie wykrecic z placenia dlugow,
    > mandatow,

    jeszcze o poronografii troche ostatnio byla watkow, hehehe

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 17. Data: 2003-02-25 20:37:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 25-02-2003 13:44, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > A co to ma do rzeczy? Kombatanci nie muszą płacić dlugów? Jakieś nowe prawo?
    > A gdyby byl z AL i zginął z rąk okupanta to by musiał płacić? Tak z
    > ciekawosci pytam bo moze nie jestem na bierząco:-))))

    Dołączam sie do pytania. Mój dziadek miał order Budowniczego Polski
    Ludowej, należal do partii i zmarł na raka prostaty jakieś 20 lat temu.
    Czy to znaczy że musze jako dziedzicznie obciązona spłacac długi dziadka
    Żabeczki?
    Czy gdyby mój dziadzio był w AK i zabili go "ruscy" to mogłabym teraz
    nie spłacac kredytów?
    Kurcze... lubiłam, mojego dziadka, a on mi taki numer wyciął!
    I nawet mieszkania nie zostawił w spadku, bo sie go nie miał kiedy dorobić.

    Maddy co tez by chciała miec dziadka z AK!

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 18. Data: 2003-02-25 20:44:22
    Od: "Lukasz" <p...@o...pl>

    Czytaj wszystko dokładnie prawniku najlepiej miedzy wierszami.

  • 19. Data: 2003-02-25 21:01:44
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "huski" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > "Marcin Olender" <d...@g...pl> pisze w

    > Emiraty Arabskie. Cale panstwo jest wlasnoscia szejka, mieszkania szkoly
    za
    > free.

    Slyszalem, ale nie przyjmuja emigrantów :-( Poza tym nawet tam trzeba
    splacac kredyty.

    Depi.

  • 20. Data: 2003-02-25 21:08:04
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Lukasz" <p...@o...pl> wrote in message

    > Głupi to ty jestes nie pisalem ze państwo ma płacić za kogokolwiek długi.
    > Ale ma zapewnic godne życie za ciężką prace GŁUPCZE.

    Czyli zaplacic ich dlugi. Jakie to typowe, ze mianem glupca najchetniej
    szafuja ci, którzy nawet tego co sami pisza nie pojmuja.

    > Jeżli chcesz wiedzieć
    > to dziadek Żabeczki był zasłużonym działaczem AK zginął z rąk okupanta.

    Nie chce wiedziec, bo co to ma znaczenie? Mój byl w WiNie, walczyl najpierw
    z NIemcami potem z ruskimi i komunistami, potem go trzymali w wiezieniu i
    zmarl na gruzlice. A drugi walczyl w ulanach w 39, dostal sie do niewoli i
    gnil w stalagu a potem na robotach. I co? Ktos mi za to daruje kredyt? Takie
    bajeczki nie robia w tym kraju na nikim chlopcze wrazenia, za duzo
    przeszedl. I Jej i moi dziadkowie walczyli za Polske, a Ty na nia tak latwo
    plujesz. Wstydz sie.

    --
    Depi.