    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Date: Tue, 25 Feb 2003 13:44:12 +0100

    Użytkownik "Lukasz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b3fmc6$mko$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale ma zapewnic godne życie za ciężką prace GŁUPCZE.

    Po pierwsze nie uzywaj inwektyw jesli chcesz byc traktowany powaznie. Jesli
    zaś nie chcesz to nie wychylaj się ze swojej piaskownicy.
    Po drugie godne zycie to jedno a obowiazek spłacania zaciągniętych
    zobowiązan finansowych to inna sprawa. Rodzice Twojej Zabusi chyba nie są
    uposledzeni umyslowo i zdawali sobie sprawę, ze dlug sam z siebie nie
    wyparuje, prawda?

    > Jeżli chcesz wiedzieć
    > to dziadek Żabeczki był zasłużonym działaczem AK zginął z rąk okupanta.

    A co to ma do rzeczy? Kombatanci nie muszą płacić dlugów? Jakieś nowe prawo?
    A gdyby byl z AL i zginął z rąk okupanta to by musiał płacić? Tak z
    ciekawosci pytam bo moze nie jestem na bierząco:-))))

    > tak w ogóle nie prosiłem nikogo o komentarz tylko o porade co zrobić w tej
    > sytuacji ale widze że prawnicy za darmo rad nie udzielają.

    Liczyłes na radę jak obejśc prawo? Hmm, moze powinnismy wystąpić o załozenie
    grupy pl.soc.bezprawie?:-)))

    HaNkA