  • 1. Data: 2006-03-22 21:47:18
    Temat: Chcą mnie pobic! - mam robic?!
    Od: b...@g...com

    Witam!

    Od pewnego czasu, pewna osoba poważnie grozi mi, że mnie pobije.
    Powodem jest opublikowanie zdjęć w Internecie, osoba ta uważa że
    ją obraziłam. One zostały usunięte od razu kiedy dowiedziałam się
    że zdjęcia te nie pownny się tam znajdować, pozatym przeprosiłam
    tą osobe. Moje pytanie brzmi: co powniennam zrobić w tej sytuacji, co
    grozi tej osobie, gdzie powinnam się udać z tym problemem. Zdaje
    sobie sprawę z tego że brzmi to śmiesznie, ale ta osoba jest
    strasznie zdeterminowana. Po wielu probach z mojej strony, dościa do
    porozumienia każda kończyła się stwiedzeniem, że musze za to
    zapłacić. Mam czekąc aż coś zrobi, czy można jakoś temu
    zapobiec?

    Dziękuje.

  • 2. Data: 2006-03-22 23:35:07
    Temat: Re: Chcą mnie pobic! - mam robic?!
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dziękuje.

    Nagrac, zglosic (grozby karalne).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-03-23 07:56:52
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    b...@g...com <b...@g...com> napisali:
    > zapłacić. Mam czekąc aż coś zrobi, czy można jakoś temu
    > zapobiec?

    Musisz wynajac Detektywa Rutkowskiego. On mu da popalic!

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 4. Data: 2006-03-23 08:19:24
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Musisz wynajac Detektywa Rutkowskiego. On mu da popalic!

    Mysle, ze bleblak wolalby, aby Rutkowki jak juz nastraszyl goscia a nie
    umawial sie z nim na dymka...

    ;)

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 5. Data: 2006-03-23 18:58:47
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Mam czekąc aż coś zrobi, czy można jakoś temu
    > zapobiec?

    Masz kilka wyjść:
    a) uprzedzić atak
    b) bronić się
    c) juz to ktoś napisał... wynająć Rutkowski Patrol