    From: "pjk" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cesja na bank polisy ubezpieczeniowej na dom
    Date: Fri, 24 Sep 2010 22:50:11 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

> [...]

    > na "mury" dla banku, a drugą na "pozostałe elementy domu" dla siebie. Cudaczne
    > to, ale rzeczywiście tak trzeba będzie zrobić.

    z całym szacunkiem, ale czy przy wartości 800000,- zł budynku nie lepiej udać
    się do przyzwoitego prawnika i zlecić rzetelną opinię? rozumiem panienki w
    sprawach alimentacyjnych czy zasiłków ale....
    szukanie "porad prawnych" w internecie przy takiej wartości - mnie przynajmniej
    - mocno dziwi. ale to raczej temat na inne forum.
    czytane "po drodze" /w 70-80%/ wypowiedzi kwalifikują się na forum "budowlaniec"
    a nie prawo.

    a tylko nawiasem - 800000 zł to wartość wyłącznie budynku czy budynku i
    nieruchomości gruntowej?...

    radzę odżałować parę złotych, poprosić o pisemną opinię.

    pozdrawiam