    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cesja [dlugie].
    Date: Fri, 19 Sep 2003 10:51:11 +0200

    Użytkownik "Mariusz" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:57b4.0000052a.3f68a270@newsgate.onet.pl...

    > Przedstawione rozwiazania sa wg mnie mozliwe do zrealizowania, ale bardzo
    > prosze o Panstwa opinie na ten temat, jakies podstawy prawne itp.

    Bank musi wyrazić zgodę na cesję kredytu, a robi to biorac pod uwagę...
    Twoją zdolność kredytową.
    Jeśli masz kogoś kto może Ci "żyrować" kredyt (choćby ten kolega) i zgodzi
    się na to, to bak prawdopodobnie będzie gotowy przyznać Ci wyższy kredyt.
    Wówczas kredyt jest na Ciebie, ale jeśli Ty nie spłacisz to ściągną od
    Twojego żyranta. Można też wziąć kredyt pod zastaw innej (wartościowszej)
    nieruchomości.
    A wogóle to zapytaj na news:pl.biznes.banki

    Pozdrawiam,
    BaLab