eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkarga kasacyjna do SN - koszty i przymus adwokacki › Re: Cenniku adwokatów; było: Skarga kasacyjna do SN - koszty i przymus adwokacki
    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenniku adwokatów; było: Skarga kasacyjna do SN - koszty i przymus
    adwokacki
    Date: Tue, 10 Jan 2012 18:16:50 +0100

    news:jegm6f$ir2$1@inews.gazeta.pl...

    > Właśnie, na ile wiąże "poradobiorcę" taki cennik, który nie został
    > ustalony przed rozpoczęciem świadczenia usługi?
    >
    > --

    Przyznam, że ja nie czułem się związany i stanowczo zaprotestowałem! P.
    mecenas bardzo się wzburzył, rzucał rozmaite pogrózki, na co zaproponowałem,
    aby sprawę rozstrzygnął np. dziekan rady adwokackiej .
    Wtedy mec. spytał, na ile ja oceniam jego usługę, na co odpowiedziałem, ze
    na niewiele, np. góra 100zł. na co on postastnowił zastosować stary trick
    tj. "ujął się tzw. honoremi" stwierdzając, ze mogę, jesli mnie nie stać ;-))
    potraktować jego poradę jako darmową, na co ja z kolei, ku jego zaskoczeniu
    i widocznemu rozczarowaniu szczerze i serdecznie mu podziękowałem i
    opuściłem kancelarię;-)) ponieważ próby wyłudzenia należy karać;-)