eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu › Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
  • Data: 2007-05-23 13:00:48
    Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    t...@g...com napsal(a):
    >>> Jakiś czas temu, w mojej placówce (Urząd Miejski (woj. Lubuskie)),
    >>> miał miejsce przykry incydent - mianowicie zadzwoniła kobieta podając
    >>> sie za pracownicę naszej placówki, z prośbą o przyspieszenie terminu
    >>> wydania Jej dokumentów. Jak najbardziej otrzymała je w trybie
    >>> ekspresowym.

    >> Nic jej nie grozi :), ciezko bedzie udowodnic, ze to ona dzwonila, ze
    >> powolywalas, itd.
    >> Wpuscila Was w maliny i tyle.
    >
    > Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz
    > zidentyfikowany numer?

    Widocznie jest problem. Urzad jest swietnie wyposazony technicznie,
    tylko pracownikow nie przeszkolono i po prostu uwierza w cokolwiek.
    Trzeba inwestowac pare zlotych do przystepnej ksiazki "Sztuka podstepu"
    Kevina Mitnicka. Wlasnie nie tylko kupic czy wypozyczyc, ale tez przeczytac.

    Cytuje za
    http://helion.pl/ksiazki/recenzje/artdec.htm:
    "Motyw przewodni książki jest bardzo prosty -- każdego można wyprowadzić
    w pole podszywając się za inne osoby, udając współpracownika, serwisanta
    lub zagubionego człowieka potrzebującego pomocy. Każdy narażony jest na
    mimowolne przekazanie rozmówcy tajemnic, haseł, numerów kart kredytowych
    -- wystarczy odpowiednio spreparowana rozmowa telefoniczna, wyobraźnia,
    refleks i zdobycie zaufania."

    Ludek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1