  • 1. Data: 2004-05-27 05:46:42
    Temat: CZY TO PRAWDA
    Od: "CZY TO PRAWDA" <j...@g...pl>

    czy to prawda ze jak sie idzie pracowac w policji i komus sie nie podoba i chce
    sie zwolnic to potem nikt nigdzie nie chce zatrudnic bylego policjanta?

  • 2. Data: 2004-05-27 06:06:16
    Temat: Re: CZY TO PRAWDA
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "CZY TO PRAWDA" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy to prawda ze jak sie idzie pracowac w policji i komus sie nie podoba i
    chce
    > sie zwolnic to potem nikt nigdzie nie chce zatrudnic bylego policjanta?

    Skąd taka uogólniona reguła ?
    Wszystko zalezy od konkretnego pracodawcy.
    Jesli rzeczywiście odczuwasz, ze statystycznie tak jest, to możesz się nie
    przyznawać, do ostatniej pracy.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm

  • 3. Data: 2004-05-27 08:04:45
    Od: j...@g...pl

    Dziekuje za odpowiedz.skonczylem prawo i teraz zastanawiam sie czy isc do
    Policji i co zrobic jak mi sie tam nie spodoba.Niby moge sie nie przyznawac ale
    jakbym pracowal z rok albo dwa to musialbym chyba powiedzec ze bylem na
    truskawkach za granica albo cos podobnego wymyslec nie :L)

  • 4. Data: 2004-05-27 17:09:45
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik j...@g...pl napisał:

> [...]
    > jakbym pracowal z rok albo dwa to musialbym chyba powiedzec ze bylem na
    > truskawkach za granica albo cos podobnego wymyslec nie :L)

    co ty nie masz ambicji?!
    skonczyles prawo po to by stac w drogówce i uzerac sie z kierowcami albo
    spisywac gówniarzy?
    i to wszystko za marne grosze?
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 5. Data: 2004-05-27 19:34:58
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Janek Bohatyrowicz wrote:
    > co ty nie masz ambicji?!
    > skonczyles prawo po to by stac w drogówce i uzerac sie z kierowcami albo
    > spisywac gówniarzy?

    Masz dla absolwenta prawa inne pomysły? Napisz do Karolki.

    KG

  • 6. Data: 2004-05-27 21:17:48
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakbym pracowal z rok albo dwa to musialbym chyba powiedzec ze bylem na
    > truskawkach za granica albo cos podobnego wymyslec nie :L)

    inicjatywa raczej nie powinna być tępiona;
    pracuje się aby zarobić, rzadko dla satysfakcji czy z powołania,
    a że zbieranie truskawek na czarno ?

  • 7. Data: 2004-05-27 22:35:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janek Bohatyrowicz wrote:

    > co ty nie masz ambicji?!

    Myślisz, że robota w policji to tylko łażenie tam i z powrotem w mundurze?

    > skonczyles prawo po to by stac w drogówce i uzerac
    > sie z kierowcami albo spisywac gówniarzy?

    Poza drogówką i prewencją o policji nie słyszałeś? Jest parę ciekawych
    wydziałów...

    > i to wszystko za marne grosze?

    Bezrobocie lepsze?