  • Data: 2012-04-07 08:25:55
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Apr 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>

    > Brakuje "czy" by to było pytanie.

    Jedna strona może argumentowac, że wystarczy poczytać i posłuchać
    publicznych wypowiedzi aby uznac że to drobiazg, druga w zamian
    może stwierdzić że często "chińskie znaczki" (spoza alfabetu)
    zamieniaja się jej w pytajniki więc sadziła iż to miał być
    emotikon ;)
    (i jak zwykle wychodzi że stanie na "doswiadczeniu życiowym" sadu)

    pzdr, Gotfryd