  • Data: 2020-12-02 21:59:56
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    > Ilu z nich zmarło na Covida, bo był silniejszy od organizmu, a ilu
    > zmarło, bo nie mieli opieki lekarskiej na inne choroby? W
    > porównaniu z zeszłym rokiem o 90% zmalała ilość wizyt u
    > kardiologów. 90% mniej w przypadku niektórych innych chorób.
    >
    > Weźmy przypadek opisany wczoraj. 80 letni pan miał udar. To
    > sytuacja bezpośrednio zagrażająca życiu. Jak obfite krwawienie z
    > otwartej rany. Żeby osoba w tym wieku nie została warzywem, musi
    > natychmiast (czytaj: do 2 godzin) trafić do leczenia. Pana wożono
    > 7 (słownie: siedem) godzin karetką po różnych szpitalach, które
> [...]
    Tak naprawde to dla mnie ma drugorzedne znaczenie to czy ktos umarł
    dlatego ze złapał covida i za pozno trafił do lekarza, czy moze dlatego
    ze nie dojechała kartka i umarł na zawał.
    Wazny jest efekt czyli ogromna ilosc zgonów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.