    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc75825$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc78b07$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Wed, 2 Dec 2020 15:21:49 +0100

    dyskusyjnych:XnsAC878D03A6572budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Zgony tez sa niepotrzebna strata...

    Ale izolowanie podejrzanych cos jednak daje, to mozesz chwalic
    kwarantanne :)

    >Super, 80tys przepustowości ktore to 80 tysiecy zapachało system wiec
    >zmniejszyli.
    >widze ze ty rozumiesz przepustowosc tak samo jak politycy... czyli po
    >swojemu :)

    Byc moze. Tak czy ianczej - mamy mozliwosci na 50 czy 80 tys, wiecej
    wymaga inwestycji.

    >To nie jest info ode mnie tylko od ministra.
    >Zakładajac idealne działanie - minister przewiduje ze zaszczepienie
    >38mln ludzi potrwa prawie 3 lata...

    To wczoraj ? Bo dzis premier oglasza narodowy program szczepien.

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-12-02/szcze
    pienia-na-covid-19-konferencja-premiera-ogladaj-od-g
    odz-1245/

    Ale ile to potrwa, to faktycznie nie mowi :-)

    >Oczywiście. Czesto sam tlen pomaga.
    >A dzis słyszałem ze w krytycznej sytuacji tlen natleniaja poza
    >organizmem.
    >Kosmos...

    Moze nie az taki duzy - stara technologia ...

    >Tylko ze to dotyczy kilku pacjentów.

    Ano - sprzetu jest tyle, ile jest ..

    >A reszta... Uda sie albo sie nie uda...

    >Mała strata spoleczna?
    >Zartujesz?

    Kiedys trzeba umrzec ...

    >A to jest inna inszosc...
    >Ale to juz by była teoria spiskowa szyta grubymi nicmi.

    Ale czy ja mowie spiskowa ?
    Zwykla ocena sytuacji - im wiecej emerytow umrze, tym dla reszty
    lepiej :-)/:-(

    >A, no to jak 40 tysiecy dodatkowych zgonów to mało to ja mowie pas.

    Trzeba by sprawdzic statystyki - moze normalne wahania.
    Teraz w listopadzie widac wyrazny wzrost, ale suma roczna moze juz nie
    taka widoczna.

    >czyli co? Zakład?

    O jakas drobna kwote - czemu nie ...

    >Latem dzieci nie chodziły do szkoły.

    Czyli to szkoly roznosza ?

    >No i pogoda wydaje sie ze robi ogromna roznice.

    Byc moze ...

    >Czekam od poltora miesiaca...

    No i w zakazeniach jakby poprawa.
    W zgonach powinna sie odbic za jakis tydzien ...

    na-koronawirusa-to-mniej-potwierdzonych-zachorowan-a
    naliza,1029808.html
    [...]
    >Ze porownywali skale?

    Czy ze glupi pomyslal, ze tak ma byc ? :-)

    J.