    From: "_Mark_" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: C++ Builder personal
    Date: Fri, 31 Oct 2003 21:56:10 +0100

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości
    news:bntt6j$188u$4@news.atman.pl...

    > Ale pytający nigdzie nie napisał, że ten program z sieci był
    > kompilowany wersją personal. Więc skąd wyciągasz takie wnioski

    Przepraszam, ale chyba się nie rozumiemy, ja cały czas myślę i piszę o
    builderze, a tam umowa licencyjna dość jasno precyzuje co można, a co nie.
    Może BM kombinuje jak wprowadzić do firmy "kuchennymi drzwiami" napisany
    przez siebie program umieszczając go na stronie jako free, ale to chyba nie
    jest najlepszy pomysł, firma używałaby go legalnie, ale autor postąpiłby
    niezgodnie z licencją umieszczając go tam.

    pzdr.